تسهیلات قابل‌ارائه دانشگاه علم و فرهنگ در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

تسهیلات دانشگاه علم و فرهنگ در قالب تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان، صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران و تسهیلات از محل منابع وجوه اداره‌شده معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

دکتر منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان و به‌ویژه دانشجویان ورودی جدید گفت: تسهیلات اعتباری دانشگاه از طریق تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران و تسهیلات از محل منابع وجوه اداره‌شده معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه به دانشجویان واجدشرایط اعطا می‌شود.

ایشان در ادامه با اشاره به جدول تسهیلات ارائه‌شده و ردیف‌های اختصاص‌یافته به سه مقطع دکتری، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی، افزود: تسهیلات مشتمل بر مواردی چون وام شهریه، کمک‌هزینه تحصیلی، تسهیلات پایان‌نامه، تسهیلات پژوهش و اشتغال و ... است و مبالغ متنوعی را با کارمزد ۴ درصد دربرمی‌گیرد.

جزئیات بیشتر درخصوص تسهیلات قابل‌ارائه در جدول زیر آمده است و دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از تسهیلات به معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.